Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania
do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

regulamin RODO    AKCEPTUJE
 
 
O nasCzytelniaWypożyczalniaOddział dla DzieciFBPIzba HistorycznaKontakt

Cezary Wawrzyński w Bibliotece

2019-02-12, 12:31:14

Biblioteka Publiczna w Pasłęku zaprasza 27 lutego (środa) na godzinę 17:00 na spotkanie z dr Cezarym Wawrzyńskim, autorem książki „Żegluga i kanały żeglugowe... więcej »

„Z królową za Pan Brat”

2019-02-07, 14:08:30

W środę 6 lutego w Bibliotece Publicznej w Pasłęku odbyło się 1 ze spotkań w cyklu pt. „Z królową za Pan Brat”, które przygotowuje i prowadzi miłośniczka matematyki Maria... więcej »

Zakończenie ferii

2019-02-05, 08:50:49

Zakończyły się ferie zimowe, a wraz z nimi dobiegły końca zajęcia dla dzieci zorganizowane przez Bibliotekę Publiczną w Pasłęku. Podczas ferii dzieci rozwiązywały zagadki,... więcej »

BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PASŁĘKU
14-400 PASŁĘK

pl. św. Wojciecha 5
TEL. (55) 2483055,
e-mail: bppaslek@poczta.onet.pl
Nazwa skrytki /BPPASLEK/SkrytkaESP

GODZINY OTWARCIA BIBLIOTEKI :

Biblioteka Publiczna w Pasłęku
Izba Historyczna

Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek  - 9:00-17:00
Środa - 9:00-15:00
Sobota - 9:00-14:00


Filia Biblioteki Publicznej w Zielonce Pasłęckiej:

poniedziałek 11:00-17:00
środa 10:00-17:00
piątek 10:00-17:00

Filia Biblioteki Publicznej w Rogajnach:

Poniedziałek 8:00-15:00
Środa 8:00-15:00
Piątek 8:00-15:00


Podstawy żywieniowe studentów kierunków nauczycielskich

autor: Agnieszka Buczak

Przedstawiona mi do recenzji książka to bardzo potrzebne, opracowane zgodnie z wymogami pisarstwa naukowego, a zarazem niezwykle interesujące studium teoretyczno-empiryczne nad uwarunkowaniami wyborów żywieniowych u ludzi dorosłych {...} Należy w tym miejscu wyraźnie podkreślić, że powodzenie tak oryginalnie zaprojektowanych działań wymagało od Autorki spełnienia warunku, jaki jest wysoki poziom kompetencji metodologicznych, któremu podołała w całej rozciągłości {...}. To precyzyjnie zaplanowane i wzorowo zrealizowane pójście "w głąb" postawionego problemu badawczego pozwoliło na wyprowadzenie interesujących wniosków {....} W świetle uzyskanych wyników Autorka formułuje wskazówki dla kształcenia nauczycieli oraz dla edukacji szkolnej, zaznaczając, że w procesie kształtowania się u uczniów postaw żywieniowych jednakowo ważne są działania związane bezpośrednio z edukacją żywieniową rozumianą w kategoriach nauczania-uczenia się, jak i te, które są ukierunkowane na korelaty tych postaw, np. współpraca z rodzicami, kompensowanie przez szkołę niedostatków wynikających z zaburzonego funkcjonowania rodziny, kształtowanie u uczniów pozytywnej samooceny, kompetencji społecznych i umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Z recenzji dr hab. Anny Gaweł


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

stat4u

Projekt oraz realizacja ar aktywwwni.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wykorzystywanie materiałów zawartych na stronie - zabronione!



Menu